Snart går jag med i PRO.

Japp.
Jag skulle vilja vara ung, arg och dekadent.
Jag skulle vilja sitta uppe hela nätterna och dricka alldeles för mycket vin, kräkas på olämpliga ställen och diskutera djupa saker med mina lika förtappade vänner.
Men face it - jag orkar inte.

Jag får ont i ryggen om jag står upp för länge på konserter
Jag blir trött redan vid midnatt och bakis efter tre glas vin
Min föreställning om den perfekta helgen innehåller gärna Vasaloppet och bullbak
Jag ska börja på viktväktarna
Jag har varit på "ljusparty" och gillat det

Iofs tycker jag fortfarande att det är härligt att vara på festival men efter tre dar längtar jag hem till min säng och en varm dusch.

Det värsta är att jag faktiskt gillar mitt nya tråkiga jag. Jag har slutat bry mig om hur det går med jämställdheten, samhället och hela jävla världen. Det får gå som det vill. Jag har blivit Linda Skugge...

16122-658
En bild av vad som upptar det mesta av mina tankar just nu. 480 kr på din sko

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skitsnygga skor! Skönt att du trivs med ditt nya jag. Önskar att jag också hade lättare för att acceptera mina tantsidor och det faktum att jag inte är 20, lös, ledig och barnfri på Hultsfred längre.

2007-03-06 @ 08:51:43
URL: http://www.ace.blogg.se
Postat av: Anna

visst är de underbara!
Jag är inte helt säker på att jag har accepterat mina tantsidor än ;) ibland slår jag mig lös och festivalar och dricker för mycket öl också

2007-03-06 @ 09:36:50
URL: http://litenoettrig.blogg.se
Postat av: linda m

jag gillar dig *smile*

2007-03-06 @ 11:57:50
URL: http://lindamangat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0