The odd sod

Ok, jag måste väl svara på udda-utmaningen då eftersom jag har fått den två gånger.

Jag är udda för att:

* jag blir skengravid en gång i månaden
* jag gillar att riva hål i mina fötter och varje gång förbannar jag mig för att jag råkar riva av för mycket hud så att det börjar blöda och göra ont
* jag avskyr att vara i lekparken med min älskade dotter, efter en kvart kryper det i kroppen på mig och jag vill gå hem och göra nåt vettigt som att läsa en bok eller blogga(riktiga mammor älskar lekparker)
* jag gillar att tvätta men inte att hänga och vika tvätten när den är klar
* jag kallar mig feminist men ofta drömmer jag om att vara en äkta ekologisk hemmafru med ett barn på ryggen och ett på magen, gå hemma och laga mat och passa upp min man som jag ska ge mat och kärlek när han kommer hem från jobbet
* jag älskar kläder men har ingen stil. För det mesta orkar jag inte ens sminka mig det minsta på morgonen

Och jag skickar vidare utmaningen till de som ännu inte har svarat!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, känner igen mig i flera punkter :) Att leka roar inte mig heller, bara Brio-järnvägen lockar...

2007-03-15 @ 22:10:35
URL: http://tensta.blogg.se
Postat av: Jimdiana

Thanks, keep up the good work.

2009-09-16 @ 12:23:33
URL: http://jimdiana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0