Bitterblogg my ass

Idag är jag på ett riktigt jävla skithumör.
Först måste jag jobba på ett jävla ploj-jobb. Men tro inte att jag får förlängt, snart är jag arbetslös med huslån upp över öronen, Halleluja!
Sen går några Gringofjantar ut och snor min förortsnöjesguide-idé. Och de kan inte ens lägga ner energi på att ändra fomuleringarna. "Vi vill visa en ny sida av förorten"-my ass!!

Jag ska aldrig tänka en kreativ tanke mer i hela mitt liv. Vad spelar det för roll?
Åh vilken bra idé! Den snor vi! Och du får stå där arbetslös som ett jävla får. Men ring oss gärna när du kommer på nåt nytt.

Åh, just nu har vi inte plats för några frilansar, men dina idéer tar vi gärna. Fuck you! Bara för att jag inte är ett blattealibi från Södermalm. Nej tyvärr, du har fel hudfärg, fel namn och bor i fel förort. Här i min förort bor det bara fattiga svennar och finnar. Vi lyssnar på dragspel och är inte tillräckligt ghettolicious för att räknas.

Nej jag ska fan gräva ner mig i charkdisken på Vivo och bli en sån där äcklig fet korv-hora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0