Dålig hårdag

image979

Ursäkta men vem hällde en flaska matolja i håret på mig när jag låg och sov? Jag bara undrar....
Idag är en dra påse över huvudet och somna om dag.

Fast på jobbet är det iallafall kul, så kul det kan vara.
Fick väldigt mycket positiv feedback på ett juljobb jag gjort och så håller jag på med en skitkul grej som är helt min egen. Tyvärr kan jag inte uppge några detaljer. Ok, det handlar om kläder...
Har även planerat klart min SPAresa som kommer gå av stapeln måndagen den 19:e. Är väl lite skeptisk till skidåkning men Yoga, Pilates och vattengympa låter skitskönt. God mat ska det vara också.

Kommentarer
Postat av: sara

spa-resa låter underbart. Ska själv iväg på spa i helgen :-)

2007-11-08 @ 11:57:13
URL: http://sarasally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0