Det var då själva fan!

Det tar allt mellan 8 dagar och 5 veckor att få bredband inkopplat. Och inte kan man beställa i förväg så att det kopplas in samtidigt som telefonen utan man måste vänta tills man har fått telefonen inkolad på nya adressen för att sen beställa bredband.
Vad är det för jävla U-land?
Hur tror de att jag ska kunna betala mina räkningar, facebooka, blogga och håla koll på min mail om jag är utan bredband i flera veckor?? Det är faktiskt 2007, telefon klarar jag mig utan, men rör inte mitt bredband *morr*


Kommentarer
Postat av: Stina

Sånt där är så jäkla irreterande!! De vet att vi är beroende av dem, så de kan bete sig hur som helst. Som att rörmockaren tar 2000 för att dra ett ynka rör o koppla in en sketen tvättmaskin!

2007-09-10 @ 20:51:48
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0