En dimmig dag som denna

kanske man helst skulle vilja spendera under täcket eller med en kopp te framför brasan i öppna spisen? Vädret ute liknar mer höst än vår och jag tog på mig en alldeles för tunn kappa idag :(.

Jag tror dock på en ljusare framtid och planerar för nya trädgårdsprylar. Snart, snart kommer jag kunna njuta av en kopp kaffe i solen framför huset. De här trädgårdsmöblerna från IKEA tror jag skulle passa alldeles utmärkt att ha där.



och varför inte en snygg vaxduk (från designonline) till bordet?

image1065

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spanade också på de dära på IKEA förut. Men för oss blev det nån jäkla billig skit från Bauhaus... Nu ångrar man sig när de har dött efter en säsong! :( Nästa gång blir det minsann Plantagen.

2008-04-08 @ 15:46:30
URL: http://maersta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0