För en gångs skull...

Eftersom både Stina och Catya gjort den så kände jag mig nästan tvungen.

Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: Tandkräm, Listerin, deo

Äter helst till frukost:
tårta? fast oftast blir det en latte och fralla med ost och skinka

Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus:
varmt! minst 19 grader i vattnet iallafall

Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: Spanien, England

Såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck:
muggar? Prova kannor...

Ser helst på TV: dokumentärer (jag är dokumentärfantast), reality-tv som sjukhuset och barnmorskorna, allt på discovery typ stora byggen, survivorman och förstås grand designs!

Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja:
längdskidåkning, femmilen klassisk stil

Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis:
jag har ingen idol/förebild

Om jag vann en miljon på triss skulle jag:
Lägga dem på att starta eget och kanske pytsa in lite på huslånet. Ta körkort också förresten

Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva:
Sitta i vattenpölen

En maträtt som skulle ätas varje dag året om:
maträtt och maträtt, räknas grillat?

Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad:
Jag ångrar bara det jag inte har gjort

Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: Lätt, ett år utan julafton skulle vara skönt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag trillade in på din blogg för något år sedan, efter en googlesökning som jag inte kommer ihåg. I vilket fall fastnade jag och kikar in här lite då och då. Tänkte att det var på tiden att säga hej. Så hej och ha det gott! Från Lisa i Göteborg.

2008-04-18 @ 09:46:33
Postat av: Anna

Hej på dig med Lisa!

2008-04-18 @ 11:03:41
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0