Måndagsångest

Varför är det så svårt att ta sig upp på måndagar? Imorse hjälpte det inte ens att det var strålande sol och klarblå himmel, det var ändå jobbigt att öppna ögonen och kravla upp ur sängen. Lillskrutt tyckte visst detsamma och vi blev förstås försenade till dagis och jobb... ja ja

Helgen har varit sådär, så det var väl lika bra att det blev måndag igen då.

I lördags var vi bortbjudna på 50-årskalas och när vi varit inne i stan och handlat en vinylspelare med USB-port till födelsedagsbarnet åt vi varsin korv. Jag åt en chorizo och det skulle jag inte ha gjort. En timme senare fick jag världens kramp i magen och var tvungen att springa på toaletten x antal gånger. Kräktes kallsvettades och hade kramp hela kvällen så kalaset blev inte direkt lyckat. Jag låg på en säng hela kvällen.

Men idag känns det iallafall bättre.

image1067

Kommentarer
Postat av: Johanna

Uschi! Korv ska man akta sig för.

2008-04-14 @ 14:57:59
URL: http://maersta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0