Mysig dag

Tycker dagarna går sjukt fort nuförtiden. Vem sa att man har mycket tid när man är föräldraledig? Jag tycker inte jag har tid med hälften av allt jag vill göra.

Idag träffade vi iallafall Stina och söta Maja . Tanken var att det skulle shoppas lite barnvagnsprylar men eftersom det jag ville ha var slut blev det inget alls. Lika bra det för nu känner jag mig rik ha ha. Så vi åkte hem till Stina och Maja, handlade lite lunch på vägen (sjukt god rödspätta med potatismos) och sen fick Molly låna en massa fina babykläder, så nu slipper hon ha för små alt. för stora kläder bara för att mamma var dum nog att hoppa över att handla strl 56 ha ha.

Efter lunch och klädinventering fick jag springa iväg till T-banan för att hinna hämta storskruttan på dagis.
Hem från dagis, fixa mellis och sen var jag så trött så jag bara somnade efter att ha matat Molly.
Sov en halvtimme innan morfar kom tillbaka från sin tur på stan (han är och hälsar på några dar) och drack lite kaffe men blev inte piggare för det.
Sen kom älsklingen hem och vi åkte och handlade lite. Fixade käk (tacos), matade barn, letade fram Leas gamla leksaker från förrådet (men hittade inte babygymmet) och nu är jag helt slut. Ska nog gå och lägga mig så att jag orkar gå och träna imorgon *phu*!

Kommentarer
Postat av: H

Jag brukar vara inne o kika på din sida... Den e rolig att läsa! Känner igen mig med att timmarna värkar ha blivit färre på dygnet nu med barn =)Sen blir det inte lättare att jag har dragit på mig massa projekt som jag trodde jag skulle hina med.

2008-08-29 @ 09:34:54
URL: http://h-theo.blogspot.com
Postat av: Anna

H:

ja de där projekten känner jag igen, ska fösöka sluta tro att jag hinner så myckethrm

2008-08-30 @ 09:13:29
URL: http://litenoettrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0