Tröttmössan på

Trots at jag faktiskt inte måste gå och jobba märks det alltför tydligt att det är måndag morgon *gäsp*. I säng för sent och upp för tidigt. Fast Moly-bollen har förstås somnat om och sover sött. Nu försöker jag få storskruttan att smula i sig sin frukost innan vi går till dagis. Hon har visst ärvt mina frukostvanor. Hur lång tid kan det egentligen ta att sätta i sig en knäckemacka och lite yoghurt? *kollar på klockan* 40 minuter än så länge.

Annars är planen för dagen att ta en lång promenad och rensa huvudet lite, förhoppningsvis bli av med huvudvärken.
Ta med Molly till undersökningscentralen, eh barnavårdscentralen och få en ok-stämpel för den här månaden också.

Typiskt! När jag väl hade tagit mig tid att skriva ett blogginlägg lägger sajten ner. Tack för den *mutter*

Jo det blev en promenad men huvudvärken är fortfarande kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0