En liten julhälsning

mellan prinskorvsraparna (så mycket julmat tycker jag ändå inte att jag har satt i mig...)
Vi befinner oss i Halmstad som trots bristen på snö just idag är bitande kallt iallafall.

Gårdagen avlöpte över förväntan med Kalle Anka, massor med god mat, tomte, klappöppning och glögg. Småkottarna fick förstås klappar i massor, Lea blev gladast över Barbiehästen med vagn och Molly tyckte nog bäst om inslagspapperet. Själv blev jag övermåttan förtjust i vår nya digitala systemkamera som jag ska inviga när jag kommer hem. Men också Leilas "a piece of cake", de stickade tofflorna och plättjärnet och allt annat förstås.

Nu tror jag att jag ska sätta i mig några knäck till innan den här julen är över.
Imorgon åker vi hem.

 julklappsberget under granen
 Molly äter snören

Kommentarer
Postat av: Stina

God jul! Jag fick också Leilas bok, sååååååå trevlig. Vi kanske ska fixa en bakdejt? Kram

2008-12-26 @ 13:59:45
URL: http://girle.blogg.se/
Postat av: Anna

Stina:

absolut, bakdejt låter som en bra idé. Jag tänker testa vartenda recept i den där boken :D

2008-12-27 @ 14:20:08
URL: http://litenoettrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0