Livet vore mycket enklare...

...om man slapp tänka på att alltid ha på sig amningsvänliga kläder. I-landsproblem jag vet, men man käner inte direkt för att hala upp hela klänningen när man ska amma offentligt. Så jag ammar inte offentligt, inte om jag slipper.
Nu har vi precis börjat introducera välling till Molly, det går sådär. Hon är väldigt fäst vid mina tuttar. Hon är jättegosig och mysig och visst är det mysigt att amma för det mesta men just nu skulle jag vilja att mina boobs var mer prydnad än bruksföremål. Jag känner mig inte sexig direkt.

Och när jag har fått ur mig det tänker jag fortsätta kolla på fina icke-amningsvänliga underkläder. Förhoppningsvis kommer jag komma i en nätt C-kupa när min tid som mjölkkossa är över.


söta set från nelly, asos och H&M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0