Pigg och glad

Ännu en hel natts sömn, kan det bli bättre?
Gårdagens projekt blev att ta bort den gamla soffan och flytta in matbordet i vardagsrummet. Det blev ganska fint om jag får säga det själv och förhoppningsvis blir det mindre stökigt i framtiden då soffan bara blev som en stor avstjälpningsplats för diverse skräp. Nu återstår bara att flytta ut den i förrådet men det orkar jag inte göra själv så det fixar vi i helgen.

  
nu har vi vardagsrum och matrum i ett, i hörnet där lampan är ska granen stå, en isärmonterad soffa framför öppna spisen. Riktigt mysigt om man lyckas tänka bort de fruktansvärt fula lila väggarna

Idag är planen att göra julgodis, tänkte försöka mig på knäck, apelsinrischoklad (tack Nicole!) och kola av något slag, är lite sugen på tryffel också men det kanske blir för mycket? Måste upp til centrum och leta efter några snygga burkar eller liknande också.
Sen måste jag städa lite mer på övervåningen, börja packa väskan (vi åker till Halmstad över jul) och slå in fler paket. Och i eftermiddag har jag en intervju att göra.

Så mycket att göra, så lite tid...

Kommentarer
Postat av: Alx

Nu var det ett tag sedan jag var här och läste, ajabaja på mig!

Vad fint det blev hos er!

2008-12-19 @ 21:47:13
URL: http://rudebilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0