Dåsar bort...

Hormoner i kombination med sommarvärme ger ungefär samma effekt som ett par glas vin eller andra mindre legala droger.
Igår var jag nämligen lycklig bara med att sitta i skuggan och titta på när älsklingen anlade uteplats på framsidan. Att sitta i timmar och bara njuta av att vara är annars sällsynt för mig, jag är en rastlös själ.

Hade det inte varit för att lillskruttan var sjuk hade det varit en perfekt dag. Men i lördags kväll fick hon plötsligt feber och igår hade hon över 40 grader stackarn!
Det verkar dock ha varit tillfälligt för idag ville hon ut och cykla men eftersom febern inte riktigt har gått ner än får hon snällt stanna inne och titta på film och dricka saft.
Min lilla älskling! Det svider i mammahjärtat när hon yrar "jag vill ha en glass till..:" och drömmer mardrömmar om att jag lämnar henne på busshållplatsen. Skönt att hon verkar vara på bättringsvägen iallafall.

Kommentarer
Postat av: Johanna

uschi att vara så sjuk! Hoppas hon är bättre nu.

2008-06-03 @ 19:08:53
URL: http://maersta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0