Dagens nyheter

en sammanfattning

* jobbat med sjukt tråkiga saker
* gått in till stan och ätit vegetarisk julbuffé på Åhléns med mamma och tjejerna
* shoppat lite till mig själv, en skjortklänning och ett skärp på Vila
* gått hem, ammat, somnat, sovit en timme
* matat Molly med majspuré
* tittat på när Lea och mamma bakat lussebullar
* gått promenad med barnvagnen till Hemköp för att handla
* lagat middag till mig, mamma, bröderna, med familj
* pratat och skrattat, ätit mat, ätit glass. ätit bulle, druckit kaffe

Och nu ligger mina små snusmumrikar här bredvid mig och snarkar i otakt. Dags att sova kudden tror jag (Rent tekniskt är det förresten inte dagens utan gårdagens eftersom klockan är 00:08)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0