Fetmätt, mättfet, mätt och fet?

Idag lurade älsklingen mig att äta pizza. Jag hatar pizza! Jag blir alltid så äckelmätt och äter alltid för mycket. Nästa gång ska jag beställa en halv. Det borde man väl kunna göra?

Annars har dagen bjudit på trevlig lunch med Stina och Maja fast både Maja och jag var rätt trötta, för min del tror jag det berodde på störd nattsömn p ga gosiga ungar i sängen. Mysigt men trångt och obekvämt och inte så bra för sömnen.
Jag bjöd på en köttgryta som blev väldigt god om jag får säga det själv.

Efter lunchsällskapet tog jag faktiskt en skön tupplur innan det var dags att hämta stortjejen på dagis. Vi gick och handlade frukt och hämtade ut ett paket från H&M som bland annat innehöll en mysig grå kofta till mig. Kommer bli skön att ha när (?) det blir kallare.



Idag hade jag också mitt livs första dubbellektion på körskolan. Vi körde iväg till Trollbäcken för att öva korsningar med dålig sikt och jag hann även med både att köra i några rondeller och köra på 70-väg, gick riktigt bra faktiskt fast jag var rätt trött när det var över. Det ska nog gå att ta körkort för mig också.

Kommentarer
Postat av: lisa

finns det inte sk barnpizzor? eller är det något väldigt retro? när jag tänker efter, så har jag nog inte sett det på länge.

2008-11-13 @ 11:29:02
URL: http://www.schmut.net
Postat av: Catya

Jag har hört rykten att man kan välja att äta bara halva pizzan också. Men ingen har hittills bevisat dessa rykten.

2008-11-13 @ 13:35:29
URL: http://www.catya.se
Postat av: Anna

lisa:

det är nog väldigt retro, fast det kanske finns på förfrågan?



Catya:

mmm, eller så äter man tre fjärdedelar och eftersom den sista fjärdedelen inte är nåt att spara på så äter man upp den också. Man kan ju inte kasta mat! ;)

2008-11-13 @ 14:34:16
URL: http://litenoettrig.blogg.se/
Postat av: Stina

Hihi, både jag o Maja däckade också när vi kom hem. Sjukt god mat! Kram

2008-11-13 @ 17:34:56
URL: http://girle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0