Planerar fotografering

Jag blev så less på dagis och deras kassa fotograferingsplanering (lång story don´t ask). Så nu har jag tagit saken i egna händer och bokat in fotografering av båda tjejerna istället. Så får jag det som jag vill och kan dessutom få leka litestylist. Jag hde tänkt mig ett litet skönt country-living tema med mysiga kläder till båda gullungarna. Nåt sånt här typ...

Lea:

jeanskjol,  och skjorta  H&M, strumpbyxor och raggsockar Polarn o pyret

Molly:

manchesterklänning och body Lindex, strumpbyxor polarn o pyret och shepherdstofflor Brandos

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror det blir kalasbra det där. Kan verkligen tänka mig bilderna, de är så fina! :)

2008-11-06 @ 09:50:02
URL: http://www.maersta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0