Usch och fy och blä!

Vilket grisväder det är idag. Snöblandat regn, blåst och snorkallt. Kan det inte komma lite härlig snö istället?
Nu har vi komit hem från Sats (åh det till och med luktar gott där!) där jag körde en halvtimmes fettförbränning på crosstrainern och Molly som vanligt charmade personalen på minisats.
Jag hade tänkt hoppa i bastun också men eftersom jag var tvungen att testa hur roddmaskinen funkade kände jag mig lite stressad. Får basta imorgon istället. (åh vilket lyxliv jag lever!)
Då ska jag också ta med min ett par hörlurar så jag kan kolla på Malous tantprogram samtidigt som jag tränar.

Nu har både jag och Molly käkat lunch så nu ska jag slappa och läsa bloggar en stund innan det är dags att hämta storasystern på dagis. Sen blir det lite jobb också. Hinner jag ska jag städa i vardagsrummet så att vi kan tända en härlig brasa ikväll när älsklingen kommer hem.


förra årets brasa, då sov vi fortfarande i vardagsrummet och var en familjemedlem mindre...

Kommentarer
Postat av: fettförbränning

Alla spammare blockas!

nice blog

2010-10-27 @ 15:00:51
URL: http://www.thermapower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0