Zombiemamma

är jag vaken?

Natten har varit hemsk rent ut sagt. Molly blev förkyld igår och med förkylningen kom sömnproblemen. Stackars liten, kan inte vara lätt att sova när man är sådär snorig. Hon kunde ju inte ha nappen eftersom det var svårt att andas genom näsan och då blev hon helt förtvivlat ledsen,så enda sättet att söva lillkorven var att amma henne till sömns, typ en gång i halvtimmen.
Jag hade verkligen behövt ett ordentligt träningspass nu för att rensa huvudet och kunna ta en tupplur men jag kan ju inte lämna bollen på minisats när hon är såhär så det får bli pump ikväll istället.

Nu har Molly somnat i min famn. Min egen lilla älskade snorkråka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0