Hålögd med knullrufs

Nu ligger Mollybollen och snarkar så sött i soffan. Annat var det kl 4 i morse (!) då hon skulle envisas med att ligga och tokskratta och gurgla. Visst, det är jättesött men inte kl 4 på morgonen.
Jag testade att mata henne med tutten men nädå, hon var inte hungrig. Testade med nappen, men den spottades ur. Till slut gav jag upp och lade henne i vår säng så fick hon ligga och prata bäst hon ville medan jag försökte somna om. Sen sparkade hon mig i ryggen med sina små minifötter tills jag vaknade och tillslut resignerade och började jollra jag med.

Nu är jag skittrött medan miss ego sover som en prinsessa. Vågar jag påstå att det inte går bra för mig i mitt försök att skapa PDF:er av mina arbetsprover?
Gaah! Tänk om man vore bebis, då skulle man få sin vilja igenom varje gång.

Kommentarer
Postat av: alx

Visst e dom härliga de små barnen :D

2008-10-31 @ 12:19:27
URL: http://rudebilly.blogg.se/
Postat av: Anna

alx:

fast vissa dagar är härligare än andra ;)

2008-11-02 @ 00:09:38
URL: http://litenoettrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0