Proppmätt

Har precis satt i mig en stor tallrik chorizokorvstroganoff med ris, sen blir det mys med mina tjejer eftersom älsklingen jobbar sent idag. Synd att jag inte har en burk B&Js hemma då hade jag kunnat ensamnjuta ikväll ha ha.

Idag har jag
* fixat färdigt en jobbgrej
* shoppat nya träningsbrallor
* tränat spinning i Farsta
* plockat och vikit lite tvätt

Nu lufsar jag fortfarande omkring i träningskläder (fast inte de jag spinnade i utan rena förstås) och känner mig allmänt mysig. Jag älskar den där känslan som infinner sig när man är nytränad, nyduschad och nykäkad ha ha. Den håller i sig.


nya snygga träningsbrallorna, gud vad snygg jag blev i dem ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0