En latmasks bekännelser

Motionen den här veckan har varit obefintlig. Och idag är det redan onsdag!
Vädret har inte direkt varit idealiskt för promenader och mitt tisdagsträningspass var tyvärr inställt igår.
Jag hade ju tänkt att jag skulle köra lite core hemma och ta en snabb promenad men det blev inte av. Istället blev det fix av en del ärenden, en promenad till körskolan (för att få tillbaka mina pengar, det finns inga lektionstider att få tag på och att köra en gång varannan vecka känns som bortkastade pengar) och lite shopping. Och så fick jag ett litet jobbuppdrag som ska utföras. Känns skönt att ha nåt vettigt projekt på gång ;).
Men idag ska jag ta en promenad ner till Ica Maxi iallafall, regn eller inte.  Skjut mig om jag inte kommer iväg...


jag är övertygad om att ett par rosa MBTs skulle göra promenaderna mycket trevligare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0