Myspys

Sitter i soffan i mina trasiga mysbrallor och slötittar på the Bourne Identity efter en lång helg hos familjen i Halmstad. Det är kul att åka bort men ännu skönare att komma hem!
I lördags hann vi med både en tur till morföräldrarnas nya urfina lägenhet (115 kvadrat sekelskiftestrea med nästan fyra meter i takhöjd och två kakelugnar!) en fika på konditori och ett besök på Busfabriken. Gissa vem som var världens gladaste och tröttaste femåring sen. På kvällen blev det för en gångs skull en väldigt trevlig familjemiddag trots två matvägrande barn. Det enda gruset var väl när vi diskuterade LAS och min mamma var tvungen att gå ifrån bordet när jag hävdade att man inte kan avskeda folk för att man inte gillar dem eller tycker att de är tjocka (vi KAN inte diskutera något som är det minsta känsligt i min familj). Men annars gick det relativt smärtfritt. Men trots att det var trevligt att träffa föräldrar, syskon och syskonbarn var det oerhört skönt att komma hem igen...

   Lea på busfabriken
  Brorsonen gillar att diska ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0