Ont i benen

Fick jag igår efter en hel dags traaskande på Skansen. Men mysigt var det.
Jag packade ner båda tjejerna och mötte upp Johanna och söta Nova för lite promenad, prat och lek på alla stockholmares favoritställe. Efter att ha tittat på de obligatoriska Nordiska djuren (jag såg vargar! för första gången på Skansen) fick Lea en dos ponnyridning och sen blev det en sen lunch. Molly sov som vanligt som en klubbad säl men vaknade lagom till jag skulle käka, så hon fick i sig lite mat, var vaken och glad en stund och somnade om när vi gick från restaurangen.
När Johanna och Nova åkte hem stannade vi kvar en stund eftersom Lea ville leka på lekplatsen så vi gungade gungbräda och sprang omkring där vilket orsakade ännu mer benvärk (är jag otränad eller?). Typiskt nog glömde jag minneskortet till kameran hemma men jag ska få några bilder av Johanna så jag kanske kan lägga upp dem senare.
Vi åkte hemifrån vid tio och var hemma halv fem. Sen var det bara käka middag, slappa i soffan och käka upp resterna av Ben & Jerrys burken som stod i frysen...

Idag blir det mammababyträning!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad såg jag nu? fy Anna ingen glass!

2008-09-23 @ 08:40:18
Postat av: Catya

Nu fåru skärpa dig. Nu ser du till att hiva ner all glass du kan få tag på, samt lite magkrämer i en påse till tant Catya. Seså!

2008-09-23 @ 09:02:00
URL: http://catya.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0