Summering

världens kundtjänster befolkas av idioter.

För att göra en lång historia kort har jag varit utan internetuppkoppling i en vecka eftersom
1. tre lyckades stänga av mitt mobila bredband tre veckor innan bindningstidens slut (puckon)
2. Telia som lovade koppla in det nya bredbandet den 2 september inte kunde leverera ett nytt modem. Trots att det var slut på lagret fick jag svaret inte en utan två gånger att det var skickat! (puckon)

Så igår när jag fick veta att de trådlösa modemen var slut och skulle "levereras på fredag" gick jag helt enkelt till Teliabutiken och fick plocka hem ett vanligt hederligt adsl-modem som jag kan använda tills de behagar skicka det jag beställt.

Eftersom jag hade tänkt att blogga en massa i veckan som gick kommer här en kortversion...

tisdag: var och tränade mammababy i Tyresö, fick fruktansvärd träningsvärk i triceps men annars var det frid och fröjd
onsdag: mamma och bebisfika med en massa andra söta bebisar och fruktansvärda mängder kakor
torsdag: andra mammababy-passet i Tyresö. Var lite sliten och fick ännu mer träningsvärk
fredag: stängt på dagis för planeringsdag så jag packade ner ungarna och åkte till barnadiset. Bra val för det var nästan tomt och vi fick leka ostört. Fick sällskap av Stina och lilla Maja.
helgen har mest varit städning och innemys och regn, regn, regn...

  jag och storskrutt bakar havrekakor
  storskrutt, älsklingen och lillskrutt
  på babydejt, Molly och Cleo
 muppiga mamman har nyplockade ögonbryn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0