Värsta Anna Skipper!

Känner jag mig som nu när jag har ätit frukost nr 2 (ettan bestod av knäckemacka med lufttorkad skinka och en balja kaffe men den räknas inte).
Det blev ekologisk afil med hemgjord Müsli bestående av havre- och quinoagryn, linfrön, lite kanel och russin. Dessutom har jag satt i mig en sked mivitotal kosttillskott. Tjoho vad pigg jag är! ;)



Men nån träning blir det inte idag fastän jag hade planerat det. Råkade nämligen se att H&M har nyöppning i centrum så jag måste ju bara gå dit och beskåda kaoset. Inte shoppa, har alldeles för ont om pengar för det, föräldrapenningen betalas nämligen ut den 27:e. Kanske bra dagar som denna? Men kanske prova lite? Det är ju gratis he he.

Sen tar vi en långpromenad bort till Ica Maxi och handlar middag (ska bli hemrullade köttbullar med potatis och lingonsylt idag tänkte jag +10 hemmafrupoäng) och hämtar en mudcake som vi fick som gåva från Ica (man får gåvor när man är stammis och handlar med Icakort, det ni!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0