Arga snickarn

Som hemrenoverare måste jag ju bara titta på arga snickarn på kanal 5. Jag tycker det är rätt kul och med en hel del igenkänningsfaktor (jo vi lyckas också börja på nästa projekt innan listerna är uppe på det förra). Men gårdagens program var faktiskt riktigt plågsamt.
Jag menar, vad tänker man på om man bosätter sig i ett fallfärdigt ruckel med utedass samtidigt som man varken har lust (kvinnan i familjen) eller kan (mannen) renovera?? Är det inte bättre att börja lite på sin egen nivå? Med en lägenhet eller så...?
Köket och badrummet blev ju iallafall fint men det skulle vara kul om de gjorde återbesök typ ett år senare och kollade vad som hade hänt. Min gissning - INGENTING.


fast ibland skulle man vija ha en arg snickare som skällde lite så det blev saker gjorda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0