Justja

Idag har vi haft sällskap i röran av Nova och Johanna. Det var uppskattat från både mitt och Mollys håll tror jag även om tjejerna mest lekte bredvid varandra. Jag tycker iallafall det är skönt med lite vuxensällskap.


Nova gick loss på Mollys leksakslåda



Lilla linslusen framför kameran

Sen tog vi en promenad i kylan så Johanna fick testköra Quinnyn. Den är väldigt snygg faktiskt men nu blir det inte fler vagnbyten för min del *lovar*. Jag måste bara skaffa en ny skötväska och åkpåse till buggan, men åkpåse kan man faktiskt inte vara utan så det är helt nödvändigt.

Nu ska jag dra i mig en proteinshake sen blir det nog inte mer gjort idag, men imorgon ska jag jobba lite, söka sommarjobb och skicka en blomma till min bror som fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0