Ena barnet sover

... och det andra är på god väg.
Älsklingen är iväg på partaj och själv tänker jag snart sätta mig i soffan och hyra en mysig film. Återkommer med uppdatering om vad det blev sen.

Dagen har bjudit på fika med svärisarna, titt efter ny TV eftersom vår gamla börjar kännas lite liten och så lite shopping för min del. Fast nån rea blev det inte istället ett par jeans och en tröja från H&M Logg. Till min stora lycka kom jag i ett par jeans i strl 27. Jag har vad jag vet aldrig ägt ett par 27:or, sen skiter jag i att det säkert är en extra rymlig och stretchig modell. Det är ett par 27:or så låt mig ha mitt happy-moment.


söta tröjan och jeansen, jag gillar de små knapparna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0