Min kropp fungerar igen

eller ja lite knackigt går det ju men jag har fått min första mens på ett och ett halvt år. Än så länge har jag inte så värst ont av det men det är irriterande att gå och småskvätta (ursäkta om jag skrämde iväg nån känslig läsare).
Hur länge håller det på så? Jag trodde det skulle forsa ut första gången.
Just nu letar jag mest efter de där små blå bilarna som åker runt i bindan i reklamen men inte hittar jag några såna?

Så alla mina menstruerande bloggläsare. Have a happy period!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Klänningen är liten i stl, eller ja, typ, jag som är en medium kan ha den utan att det är tältvarning....

2009-01-19 @ 09:57:47
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Johanna

Jag tror det är olika skvättprocent för olika kvinnor... Jag går själv på minipiller, och har haft en normal men ganska lätt blödning i höstas, och så en långdragen jäkel i tre veckor, som var typ jättelite men konstant.. suger.

2009-01-19 @ 15:17:17
URL: http://www.maersta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0