Tre saker jag gillar med mig själv

Idag nr jag duschade på Sats tänkte jag på att människokroppen verkligen kommer i alla möjliga storlekar och former. Så varför egentligen nojja över hur vi ser ut? Jag menar, jag kanske är missnöjd med min breda rumpa och nån annan över sin långa överkropp eller krokiga tår, men det är ju inget vi kan påverka så varför inte fokusera på det vi gillar med oss själva istället?

Därför knåpade jag ihop en liten bloggutmaning:



Tre saker jag gillar med mig själv

1. min hals - jag har ett väldigt vackert nackparti om jag får säga det själv
2.  min midja - timglasformad, that´s me!
3. mina händer - barnhänder kallar älsklingen dem

Reglerna är enkla
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker med din kropp du är särskilt nöjd med
3. Länka till den du fick utmaningen av
4. ...och skicka vidare utmaningen till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Jag tycker förstås att alla borde kunna lista tre bra saker med sig själva men de tre som får utmaningen av mig är

* Catya
* Felicia
* och Johanna

Ett extra tack till Nicole för hjälp med bloggbannern!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Toppenidé. :) Nu har jag antagit utmaningen.

2009-01-16 @ 21:09:41
URL: http://www.maersta.se
Postat av: Anonym

Jag anammar din utmaning!

2009-01-16 @ 21:43:39
Postat av: Felicia (Amerikansk Fotbollsfru)

Den blir svår, jag kan inte komma på ngt haha

2009-01-19 @ 19:29:54
URL: http://beingfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0