Ännu en söndag...

Började dagen med en timme på löpbandet framför vasaloppet. Eftersom min gamla klasskompis Jerry Ahrlin var med i år igen (han gick i min parallellklass på lågstadiet) höll jag förstås tummarna lite extra men det gick visst inte den här gången heller.

Efter träning och frunch med mumsiga fröbrödet och färskpressad juice tog vi en långpromenad i det underbara soliga vädret. Nu är det mars och snart är väl våren här?

Sen åkte vi till eko och inhandlade en lära-gå-vagn till Molly fast än så länge verkar hon skeptisk. Lea fick en docka och en rockring som jag tror hon håller på och inviger nu. Sen gick vi till Computer city och tittade på datorer men det är ju så svårt att bestämma sig!

Nu puttrar sjömansgrytan på spisen. (och till efterrätt blir det häägen dasz choco choc chip *viskar*).


Kommentarer
Postat av: Catya

Choco choc chip?



HYNDA! ;)

2009-03-01 @ 19:04:30
URL: http://www.catya.se
Postat av: anna - live my life.

Det är ju förjäkla gott! :)

2009-03-02 @ 14:30:23
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0