produktiv idag

Idag har jag gjort saker minsann.

* gjort klart kommunartikeln (för sent men dock)
* läst alla andras artiklar
* skrivit diskussionsfrågor till seminariet
* läst i tråkboken
* svarat på mail (åh, jag är så dålig på det)
* blivit fånigt stolt över att se min artikel tryckt i kårtidningen :-)
* samt beklagat mig lite för D och A

Nu ska jag åka hem, hämta Lea, städa köket, sätta på en maskin tvätt, vika tvätten som hänger på torkställningen, bädda sängen och putsa vardagsrumsbordet (varning! köp inte bord med glasskiva om ni har barn)
Av nån anledning känner jag mig lite stressad... kanske skiter jag i ovanstående (inte hämta Lea förstås) och går och tränar ikväll istället. Ikväll är det core.

Kommentarer
Postat av: Danne

Grattis till trycket!

2005-12-05 @ 15:53:15
URL: http://dustyrogers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0