Lunch shopping

Fick bli kebab till lunch idag. Och så passade jag på att impulsshoppa lite eftersom jag ändå var tvungen att gå till centrum. Har man begränsat med pengar är det väl bäst att köpa något vettigt för dem istället för att slänga ut dem på mat och bussremsor och andra onödigheter.
Blev likadana 5 pack strumpor till mig och dottern (väldigt behövligt nu när man inte kan gå barfota i skorna längre) och så fyndade jag ett snyggt grönt linne med paljettkant för halva priset på H&M.
Nu läsa klart intervjuboken.
Sen städa :(
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: LXO

Mmm... Kebab. :p...

Tackar för svaret! :)
Ville bara kolla saker och ting. Annars hade det varit "huvuden som rullat" på Apple. Precis som när Ericsson läkte sin Q2:a för nåt år sen...
Ha de!
/Lxo

Kebab... Fan så gott! ;)

2005-09-09 @ 13:08:36
URL: http://lxo.blogg.se
Postat av: Darkangel

Bra med fynd när man impulsshoppar! :)

Trist med städning. Men jag måste också. Helst nu.

2005-09-09 @ 15:59:32
URL: http://pyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0