Massa frågor och svar

(plankat av lxo xom plankat Galadriel?)
Senaste impulsköp: Petrolblå linne från VILA för 99,50 älskar färgen
Bästa promenad: morgonpromenaden
Favoritdryck: kaffe
Äter lyxmiddag på: balkongen med sambon som kock
Favoritgata: åh, det finns så många! nä jag kan inte...
Bästa förfestmusiken: Stevie wonder (funkar även senare på kvällen fast då i allsångstappning) Gladiators och Moneybrother
Reser helst till: stranden
En bra gå bort-present: mig själv?
Favoritlyxartikel: mörk choklad
Älsklingsljud: regn på plåttak
Senaste upptäckt i Stockholm: flottsbro camping och skidbacke (visste inte att det fanns)
Tidning jag gillar: aftonbladet
Här bjuder jag mamma på middag: hemma hos mig
Favoritförort: rinkeby
Fikar gärna på: citykonditoriet på adolf fredriks kyrkogata, smarriga bakelser, sköna soffor och världens godaste semlor.
Favoritbutik: Åhléns city (ingen butik kanske men de har allt)
Bästa lunchställe: vet inte, får väl bli citykonditoriet här också de har supergod laxpudding
Favoritgrönsak: majs
Favoritfärg: rosa
Favoritdjur: katt
Världens bästa nu levande regissör: Quentin Tarrantino *älska*
Stjärna jag vill träffa: George W Bush? fast han kanske inte är nån stjärna direkt
Klädkonto per månad: nästan ingenting
Modeförebild: öh, vad?
Motionerar: gärna men alldeles för sällan
Mest överskattade affär: SIBA, de har inte alls låga priser
Dyraste jag köpt: bostadsrätt
Mode jag aldrig vill se igen: axelvaddar
Favoritprodukt på Systembolaget: ÖL
Bästa fyllekäket: Pommes med dressing
Dansar helst till: reggae
Senast gnolade: besame
Senaste fyndet: samma som senaste impulsköpet
Bästa romanen: har nog inte läst den bästa men 1984 är bra (tecken på en bra roman är väl att man läser om den)
Bästa diktsamlingen: har aldrig läst en diktsamling
Favoritprodukt på Apoteket: ipren
Fulaste färgen på kläder: beige
I min cd-spelare: Kultiration
Beställer i baren: öl
Användbar pryl: espressokokare (en sådan man ställer på spisen, knäcker vilken flashig bryggare som helst)

Kommentarer
Postat av: Nilla

"Bästa fyllekäket: Pommes med dressing" Oj! Flashback till 90-talet på en gång. (d v s på den tiden jag senast åt något fyllekäk) Det käket hade jag ju glömt helt och hållet! Vilka minnen...

2005-09-03 @ 18:24:11
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0