Provat kläder

Nu har jag provat kläder på HM och känner mig glad.
De hade fått in en hel del nytt, bland annat i koftväg. Jag vill ha många nya koftor.  Jag tror att jag ska beställa den fina omlottkoftan till halva priset. Gul eller brun, gul eller brun... det är frågan.

Kanske borde ringa Posten och tjata till mig lite mer jobb så jag kan få shoppingpengar. Inte för att jag har den minsta lust att jobba, men pengar är bra att ha...

Måste komma ihåg att vara nöjd som jag är. Vill absolut inte gå ner mer i vikt nu eftersom jag har den perfekta storleken, strl S på HM är jättebra, XS vore ju helt värdelöst, nästan som L, alla kläder finns i S och M.
Fast jag skulle ju kunna vara lite mer vältränad *skriva upp* måste träna mera.

Blev ingen Pump idag eftersom jag kände mig pressad att skriva klart intervjun, hade jag vetat att det skulle gå så snabbt så hade jag kunnat gå och träna men hur skulle jag kunna veta det? Ska ringa och boka plats på power yogan ikväll istället.

Nu: städa
Sen: hämta på dagis

Kommentarer
Postat av: Mikallotte

Good web with cool info. Thanks.

2009-02-24 @ 08:32:20
URL: http://mikallotte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0