Underlig gårdag

Igår var jag duktig och skrev, nåja fyra sidor på min uppsats. På vägen till KB hörde jag ett mullrande, lät som om det var en bandvagna på väg. Och mycket riktigt ser jag en enorm gul hummer komma körande. Det var läskigt!
Får man köra sådana hur som helst?
Och om ma får, varför väljer man att göra det? Det kan väl knappast klassas som en vanlig bil?
När jag gick för att äta lunch såg jag två klasskompisar komma gående hand i hand, jaha minsann här händer det saker!
När jag kom hem lyckades jag skriva ytterligare en sida på uppsatsen, bara sådär! Det har nog aldrig hänt förr. Iofs var det en del av sammanfattningen men jag tycker att jag fick till det rätt poetiskt med dukar och målarfärg och allt var det var.
På kvällen blev det uppdrag granskning - ett av de roligare programmen faktiskt he he. Töllborg är lika kul som alltid. Och så ett superavsnitt av Grey´s anatomy. Nu vet jag vad jag kommer sitta klistrad framför på tisdagarna iallafall...

hummer

Kommentarer
Postat av: Stina

visst var grey's anotomy super. Jag satt och log och till och med skrattade högt några gånger för mig själv. Stackars o'maley som skulle vara chefens "svamp"... Och hoppas meredit o dr shepard(stavning?) blir ihop igen.

2006-04-12 @ 13:41:14
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Anna

jag gillar deras smeknamn på honom Dr Mcdreamy *s*

2006-04-12 @ 14:37:24
URL: http://litenoettrig.blogg.se
Postat av: Darkangel

Jag tycker att en Hummer vore något för mig! :)

2006-04-13 @ 23:06:44
URL: http://pyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0