De ultimata jeansen

Jag är som alltid på jakt efter de perfekta jeansen. Nu ska det vara ett par mörkblå med raka ben (inte stuprör det har jag redan).
Jag tar till skillnad från många andra glatt emot trenden med lite högre midjor, det kanske betyder att man slipper visa hela arslet varje gång man sitter på huk. Så därför var det med spänning jag bestämde mig för att prova ett par Acne tube i helgen.
16122-391

Ha ha ha! Det var det fulaste jag har haft på mig, någonsin!!
På bilderna ser de rätt snygga ut men inte på mig.... för det första gick midjan upp långt över naveln (har jag för kort överkropp eller vem är jeansen gjorda för??) sedan fick jag en enorm glipa i ryggen på ungefär en decimeter. Är det meningen att rumpan ska vara platt??

Så nu är jag fortfarande på jakt efter de ultimata jeansen. De får gärna sitta som mina Acne hep, men jag vill ha en midja som slutar några centimeter under naveln, inte på blygdbenet. Ungefär som mina cheap monday, de har en perfekt midjehöjd. Eller mina gamla Rocky-jeans från slutet av 90-talet (de hade låg midja på den tiden ha ha).

Nån som har ett bra tips? Det borde ju inte vara svårt, höga midjor är ju inne nu... va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0