Julefrid

Dricker kaffe. det är gott. Och lite lenande intalar jag mig. Det känns iallafall skönt i halsen när det rinner ner.
Snart ska jag sätta mig i sängen och titta på nöjespanelen.
Sen har jag en massa måstegrejer att göra idag. Men det är iallafall inte skitigt hemma...

* tvätta vita tröjan så jag kan ta med den till halmstad
* gå ner till coop och köpa julpapper, tejp och ramar till skruttets dagiskort
* slå in julklappar
* hämta julgran och skit ur källaren
* klä julgran
* tvätta alla jeans

min julefrid har infunnit sig (och vi har redan på allvar börjat planera nästa års utlandsvistelse över jul ha ha)


Kommentarer
Postat av: Darkangel

Jag trodde att din sambo hatade julpynt. Eller...?

Hoppas granen blir fin! :)

2006-12-23 @ 00:15:48
Postat av: Anna

jo det gör han, men julgran har jag bestämt att vi ska ha iallafall. Den blev jättefin :)

2006-12-23 @ 13:33:13
URL: http://litenoettrig.blogg.se
Postat av: Tomas

Hejsan, trillade av en händelse in på din sida för att jag har råkat slå sönder min kanna till kaffebryggaren och googlade efter en ny. Du har något inlägg om kaffekanna i din blogg. Men jag började läsa dina övriga inlägg och nu har din blogg hamnat bland mina favoriter.

Du skrev lite om Gunnar Sträng och sen var jag fast. Sen såg jag att en av dina kontakter kallar sig Strukturalisten och då var det för mycket. Jag har lyckats förbruka en hel del öl och filosofiska tankar tillsammans med Lasse =))

Trevligt med ännu en politisk kamrat i cyberjymden.

Hoppas nu att du har fått en himla lugn och trevlig jul tillslut och att utlandsresan nästa år planeras till och när det passar istället för att vara en flykt från verkligheten =))



PS. Du har säkert ingen aning om vem jag är men om du är aktiv i den röra jag tror så kommer vi säkert att träffas. DS

2006-12-24 @ 18:56:25
Postat av: Anna

Tomas:
jag vet inte om du har hittat rätt. visserligen har jag strukturalisten som kontakt men jag har aldrig skrivit en rad om Gunnar Sträng vad jag vet...

2006-12-26 @ 09:52:44
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0