tur att man har flera webbläsare

det är synd om mig idag. Firefox hänger sig hela tiden, safari lägger ner så fort jag försöker göra nåt men nu funkar iallafall explorer. Dessutom har jag ont i halsen, bomull i hjärnan, är varm fast fryser. Och så får jag inte tag i mina lokförare som jag måste prata med. Har iallafall skickat iväg CV till extrajobb. Håller tummarna och hoppas på det bästa. Jag vill!! Snälla! Snart ska jag iallafall iväg och käka lunch (är utsvulten också till råga på allt) men mina gosiga, trevliga vänner... Kram på er

Kommentarer
Postat av: Danne

Tjena!
Längesedan nu. Hoppas du mår bra och att du får en fantastisk jul!

2006-12-21 @ 09:09:30
URL: http://writers-edge.blogspot.com
Postat av: Danne

Ingen fara.
Jag har inte vart inne på bloggen på länge faktiskt. Har haft fullt upp med allt annat. Men nu leker livet kanon igen :)

Hur är det med dig?

2006-12-21 @ 10:03:11
URL: http://writers-edge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0