Två storlekar mindre

Kan man bli så uppblåst av att ha mens? Idag fick jag på mig ett par jeans två storlekar mindre än förra veckan då jag bara kände mig fet och uppsvälld. Jag fattar ingenting (jo, det var samma märke och samma modell)
Så nu är jag lite sugen på att köpa nya stuprör. Fast en blick på kontoutdraget säger mig att jag ska vara glad om jag har råd att äta resten av månaden. Chefredaktören skulle kolla om jag kunde få rikskuponger snart. Det vore ju jättebra för snart får jag stanna inne och äta nudlar på lunchen.

Kommentarer
Postat av: Stina

Trevligt. Jag har tyvärr erfarenheter av att jag provat samma modell i samma tumstorlek, och det ena paret passade och det andra inte..

2006-12-05 @ 18:24:57
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Anonym

När jag var yngre la jag på mig ett kilo eller två när jag hade mens. Numera är jag mest bara uppsvälld. Men det suger i vilket fall.

2006-12-05 @ 19:29:04
Postat av: moni

Nej vad otrevligt, jag glömde fylla i namn å det där. Sorry.

/Uppsvällda moni

2006-12-05 @ 19:29:50
URL: http://monitorbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0