Av sakerna på listan...

har jag iallafall klarat av en. Shoppat michelinbyxor (jag ser ut som en michelingubbe i dem ha ha). Det blev ett par röda med hängslen på Lindex barnavdelning. Ibland är det bra att vara kort minsann *s*

När jag ändå var i centrum passade jag på att svänga in på Cubus, de hade fått in fler velourset i mörkblått! Så jag var ju bara tvungen att prova. Fast byxorna fanns bara i small, det funkar väl men min J-Lo rumpaskulle behöva lite trimning he he.

Synd bara att jag inte har några pengar kvar nu men jag kan ju alltid hoppas att de finns kvar en månad till. jag vill ju så gärna ha!

Kommentarer
Postat av: Hallvardjenny

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-06-16 @ 13:50:45
URL: http://hallvardjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0