Jag ska aldrig mer gå ut

åtminstone inte förän det är 15 plusgrader och inte minsta risk för snöstorm.
Efter fem timmars pulsande i två decimeters nysnö med en fullastad postcykel på släp kan jag erkänna att jag inte var på mitt bästa humör. Lägg till 10 minusgrader och stormvindar samt blöta sneakers så har ni en lagom glad Anna.
Jag skojar inte, men ett tag var jag helt säker på att jag hade förfrusit fötterna och skulle bli tvungen att amputera.
Om någon idag skulle berätta för mig att jag kommer jobba på posten hela livet (typ en synsk person) så skulle jag nog ta livet av mig. På riktigt.

postis

Kommentarer
Postat av: Anna

Mina fingrar frös fast ett tag, det är verkligen skitkallt. (Skrev ett inlägg om det nyligen)

2006-01-22 @ 13:06:20
URL: http://annna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0