Den som hinner göra mest saker innan han dör vinner...

Hur hinner folk?
Jag hinner inte med nånting.

Den här veckan ska jag förutom att jobba över en timme varje dag på helvetesjobbet (dvs jobba 9 timmar istället för 8) och vara en underbar sambo och mamma (ha ha) ska jag:

* baka en tårta (fyller år på onsdag.... tror jag det är)
* gå på teater och skriva en recension av den
* intervjua reggaebandet Livelihood
* festa på Landet (och ta mingelbilder, och prata med folk)
* kolla in café Lyran i Bredäng
* köpa ett kök
* uppdatera Slummersajten

Men när ska jag hinna leka vuxen och vattna mina balkongblommor då? *snyftar lite ömkligt*

Ja, ja.... sånt kan man väl göra när man dör... jag är fast besluten om att vinna den där tävlingen...


Kommentarer
Postat av: jenny

men snuttan! usch vad jobbigt det lät! men du klarar allt ; ) den underbara sambo 2 kanske kan vattna blommorna och vara en underbar mamma lite? lycka till och ta det lugnt! glöm aldrig den kalla ölen på balkongen efter en lång arbetsdag! keep up the good work!
kramar

2006-06-26 @ 21:07:05
URL: http://sunmae.blogg.se
Postat av: Anna

Egentligen är det ju bara roliga saker, det som stör mig är att jag måste jobba på mitt bajsiga jobb samtidigt för att få pengar *s*
Du är alltid välkommen på en balkongöl :)

2006-06-27 @ 05:37:25
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0