Nej det är inte vår snart

man behöver bara titta ut genom fönstret för att konstatera det.
Men jag drömmer om loafers och ballerinaskor. Har insett att jag verkligen behöver uppdatera min skogarderob, sorgligt men sant. Jag som brukade vara skofascist och aldrig hade mindre än 30 par skor i garderoben *snyft*
Men, men.... när barnbidraget kommer så blir det nog lite skoshopping till mig *s* (lillskrutt har redan fått mer än hon behöver). Skopunkten har ju tag tre betala för två, passar min snåla smak, och jag har ju ändå inte tänkt använda skorna mer än en säsong eller så.
De här tre paren skulle jag kunna tänka mig.

 stövlar 349:-
 loafers med kilklack 249:-
 söta blommiga loafers 299:-

De tre paren tillsammans skulle alltså kosta mig 648:-, det är det väl värt?


Kommentarer
Postat av: Ia

Åh, vilka underbara skor! Jag har bara lagt mina pengar på inredning sista tiden så skor har jag inte alls letat efter. Men dessa var såå underbara. De blommiga måste jag ha! Skopunkten alltså? Klart värt priset, annars brukar jag köpa ett par för minst det priset. Hur länge är det 3 för 2? /Extremis

2006-03-06 @ 14:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0