Skön helg

och jag har inte bloggat ;-).
I lördags var det riktigt ruskväder så vi tog en tur till IKEA, till lillskrutts stora förtjustning. Om det var någon som råkade vara där så var det min dotter som slängde sig i varje soffa med ett "wiiiii" "mamma titta jag hoppar!".
Sen tog vi en sväng förbi Kvik och tittade på bänkskivor. Jag tror vi har bestämt oss för en hel rostfri med stänkskydd som gårr upp på väggen, kommer bli asläckert.

I söndags åkte vi till Liljeholmen och tittade på lägenheter. Åh, det kändes som att komma hem nästan! Trots att jag inte har varit där på 6 år. Det var både konstigt och skönt. Där skulle jag kunna tänka mig att bo, och priserna är höga men inte alltför höga än. Har redan möblerat två lägenheter i tanken, trots att vi inte tänker flytta än *suck*. Varför ska man bli så sugen?

Idag ska jag jobba lite, ser ut att bli en fin dag. Fast jag är lite irriterad över min mp3 spelare som inte fungerar som den ska. Måste åka och byta den.

Åh, by the way, nån som har ett jobb eller en praktikplats åt mig? Bara att hojta till isåfall ;-)

Kommentarer
Postat av: Mattiasnatalia

Lovely site keep it i will be back that you.

2009-06-25 @ 14:04:58
URL: http://mattiasnatalia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0