Vilket jävla väder!

Idag är en ligga under täcket dag. Kallt och grått och mörkt är det ute *brr*. Fast jag klagar inte, jag får ju vara på min trevliga praktikplats :) .

Idag blev det en språngmarsch från norra bantorget till riksdagen men jag är lite stolt för jag klarade av den på åtta minuter. Sen satt jag i två och en halv timme och lyssnade på alla argument ang. det nya a-kasseförslaget. Ganska underhållande faktiskt då Sven-Otto Littorin hade samma färdiga svar på allt (jag skojar inte) "det är inga problem, det fixar vi med vår jobb-politik". Jag vet inte varför men jag har lite svårt att tro på moderaternas guld-och-gröna-skogar retorik.... ja ja, den som lever får se.

Nu ska jag skriva en notis, kanske återkommer ikväll (om jag inte är lika trött som igår, jag somnade innan Prison Break!!!)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ungefär hur många rader är en notis egentligen? Ska skriva en men det känns antingen som jag inte tar med något alls eller alldeles för mycket!

2006-11-22 @ 16:22:14
Postat av: Anna

ja, det är nog olika. Nånstans mellan 500 och 1000 tecken skulle jag tippa på? Fast det finns säkert kortare notiser också.

2006-11-22 @ 19:01:35
URL: http://litenoettrig.blogg.se
Postat av: Kogosamo

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-12-15 @ 14:36:39
URL: http://kogosamo.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0