Inventerat vårgarderoben

Och det ser mörkt ut. Jag vill shoppa NU! men ska försöka hålla mig tills jag åker till London med min kära mamma.

Som läget ser ut har jag följande att ha på mig till våren/sommaren...

Cityshortsen från förra året (tveksamt dock för mina ben ser ut som korvar i dem)
Prickiga klänningen som jag älskar (med enda minuset att mina bröst nästan trillar ur den)
"mammaklänningen" från H&M, som jag iofs ser gravid ut i
bruna linnet som jag inte använde en enda gång förra sommaren (ser gravid ut i det också)

Så på shoppinglistan står än så länge:

* solglasögon, förra årets har gått sönder
* kjolar, minst en jeanskjol och gärna ett dussin andra
* klänningar (kan man inte få för många av)
* shorts, måste ha ett par shorts till, trots mina tjocka ben
* sandaletter och sandaler, gärna med kilcklack. Ballerinaskor har jag redan två par svarta men ett par i en annan färg skulle inte heller skada
* väska. Jag MÅSTE hitta en liten väska, den stora jag har nu kommer ta kåll på mig snart
* små söta blusar med puffärm. Jag älskar puffärmar!
* jeans, man kan aldrig få för många jeans och just nu har jag jeansbrist
* snygga chinos. Jag är på jakt efter ett par med ganska hög midja och vida ben (som inte får mig att se ut som en elefant)



underbara klänningar från topshop och urban outfitters

Kommentarer
Postat av: Amanduszahra

Great site keep up the good work

2009-05-29 @ 08:51:27
URL: http://amanduszahra.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0