Hemma igen

från ett vårvarmt London. Vilket får mig att längta ännu mer efter våren.
Jag vill ha vår NU!! så jag kan använda mina söta ballerinaskor som jag shoppade.

Annars blev det inte så mycket shopping. Vi besökte mest skivaffärer i Camden och Notting Hill, gjorde även en liten avstickare till Brixton för att leta upp nån obskyr lite reggaebutik.
Det var mysigt och jag kände mig som om jag hade hamnat mitt i "High fidelity". Jag älskar den boken!
(jag har redan börjat planera nästa Londonweekend ha ha...)

Jag kanske laddar upp några dåliga mobilkamerabilder sen. Om jag orkar...

Jag var ju förstås tvungen att gå in på topshop på Oxford street men det var så överväldigande att det enda jag kom hem med var två toppar.



Så nu måste jag handla ett par nya cheap monday jeans att ha till...


Kommentarer
Postat av: Elin

Oooh, snygga toppar!
Jag är helt kär i mina nya jag köpte på Gina Tricot för 129:-/st... Men de är lite mer "krusiga" längst ner och så... Skitfina är de iallafall! :)

2007-02-26 @ 10:01:00
URL: http://mojjan.wordpress.com
Postat av: Lelle

Ja den butiken är så stor att man inte vet vart man ska börja och när man hundra timmar senare går ut ur butiken så har man en liten påse som inte alls innehöll allt det man ville ha =)

2007-02-28 @ 17:07:14
URL: http://lellelii.blogg.se
Postat av: me

Tjena! Weehee! Jag var också i London i helgen! Sååååå skönt! Jag älskar den staden!

2007-03-02 @ 09:01:45
URL: http://strawberyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0