Sömnlös

Vaknade klockan tre, pigg som en mört och efter att ha vridit och vänt på mitt ett tag tyckte jag det var lika bra att gå upp. Jag blir nog trött igen....

Så nu sitter jag och administrerar slummer litegrann. Det är den tråkigaste biten av hela slummer grejen men kanske den viktigaste. Snart kommer slummer finnas på ny domän och jag hoppas hoppas att den nya sajten med alla nya funktioner kan vara uppe och testköras om en vecka eller så. Håller på med ompekningen nu men herregudm jag kan ju inge om sånt här!!

För nyfikna läsare kan jag locka med att nya slummer kommer ha både kommentarsfunktion och ett nyhetsbrev som kommer ut en gång i veckan. Dessutom har vi fått en jättebra sökfunktion och framförallt ett sökbart kalendarium som egentligen är det viktigaste på hela sajten.

Jag var i Västerås igår och träffade vår duktiga webbkille Lasse och nu känns det så himla kul. Nästa slummer kommer nog bli riktigt, riktigt bra!

Igår var jag också på releaseparty för boken alla kan blogga som RS på kulturbloggen har gjort. Det verkar vara en riktigt bra handbok i bloggning och dessutom snygg! Men jag är ingen mingelmänniska direkt. Ändå var det lite kul att träffa en del bloggare som till exempel Anna som har gjort stockholmsbloggen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var kul att träffa dig med! Typiskt bara att man har så lite tid att prata med alla. Men vi kanske ses på nån bloggträff igen!

Här finns iallafall bilder från relisminglet

2007-02-10 @ 11:21:06
URL: http://contigo.se/anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0